Skip navigation

Hej,
postanowiłem przetestować sobie pewną aplikację na Androida. Tą aplikacją jest Lucid Dreaming App. Zadaniem tej aplikacji jest wspomaganie procesu osiągnięcia świadomego snu.

Generalnie aplikacja ta ma mnóstwo opcji. Samo wstępne skonfigurowanie nie jest trywialne i zajmuje trochę czasu. Ale z drugiej strony, sam proces osiągnięcia LD jest nieco skomplikowany, więc może być trochę trudno określić domyślne ustawienia które zadziałają u każdego. Aktualnie jestem na etapie zbierania podstawowych danych odnośnie trybu mojego snu. Aby aplikacja działała jako tako, na wstępie powinniśmy mieć co najmniej trzy takie zestawy danych.

Rezultaty po pierwszej nocy:
Data_20120212_2315

Zgodnie z oczekiwaniami nie było mi dane zaznać LD :D. Ale, że tylko 56% spokojnego snu? Ja tam się wyspałem 😀

Skomentuj

