Skip navigation

Ciekawa była ta pierwsza noc. Raz zostałem obudzony przez przypomnienie, ale jakoś nie był to chyba kiepski moment, bo po chwili dalej spokojnie spałem. Nie udało mi się też zaznać świadomego snu, ale za to gdy się przebudziłem nad ranem, nie miałem problemów z przypomnieniem sobie snu i zapisaniem szczegółów.

Czy metody te działają? Nie wiem. Za mało jeszcze razy próbowałem. Ale z czasem powinienem mieć więcej danych na ten temat. Nie wrzucam dziś wykresów bo aplikacja coś nie potrafi ich poprawnie wygenerować.

Skomentuj

